Úvodem

AKTUALIZACE 2020 - Letos se konala další cesta do Paříže, takže aktualizuji některé údaje, zejména o kartě Navigo.

Důvod pro vznik tohoto blogu je prostý - poprvé jsem cestoval do Paříže (09/2015) a ocitl jsem se tak tváří v tvář spoustě otázek a problémů, které jsem musel řešit a jejichž úspěšná vyřešení zde postupně popisuji. A činím tak jednoduše proto, aby posloužily i ostatním, kteří jsou nebo budou ve stejné situaci jako jsem byl já - jedou do Paříže poprvé a o takovéto cestě zatím nevědí vůbec nic.

Blogů a webstránek o Paříži existuje samozřejmě spousta. Ovšem informace (tedy hlavně ty, které se týkají cesty samotné a všeho kolem) jsou dost roztříštěné nebo i zastaralé.

Tento web nehodlá suplovat průvodce po Paříži a jejích památkách, k tomu jsou zde daleko povolanější (a uvádím je v odkazech), věnuje se čistě jen praktické stránce věci - popsat od počátku do konce mechanismus cesty do Paříže i zpět, krok za krokem, co možná nejpolopatičtěji...

Snad to tedy bude všem k užitku...

PS: Budu velmi rád, když mi dáte vědět, zda Vám tyto stránky byly užitečné a zda Vám při Vaší cestě pomohly.

Pokračuj na další článek: Jak do Paříže? >>>
*

Komentáře